רשימת תפוצה
האתר בעבודות תחזוקה מצטערים על אי הנוחות הזמנית, נשוב בקרוב!

צמיחה אישית

7 דברים שאנשים שמחים לא עושים

ז׳ באב ה׳תשע״ה ז׳ באב ה׳תשע״ה 23/07/2015 | מאת שרה דבי גוטפרוינד

כמה אתם שמחים?

  1. הם לא נמנעים מסיכונים. אנשים שמחים חפצים לנסות דברים חדשים ולהכיר טריטוריות חדשות. הם מוכנים לסכן את הנוחיות שבמוכר למען הפוטנציאל לצמוח.
  2. הם לא מחפשים אישור מאיש. אנשים שמחים אינם מחפשים הכרה או אישור. הם מבססים את פעולותיהם על המצפון המוסרי האישי שלהם.
  3. הם אינם מתלוננים. לאנשים שמחים אין חיים מושלמים, אבל הם לא מבזבזים את זמנם במחשבות או דיבורים על מה שלא בסדר. הם יותר מידי טרודים בניסיון לשפר את ההווה.
  4. הם לא מפחדים להיות לבד. לאנשים שמחים יש קשרים בריאים וחמים עם אחרים, אולם יש להם מספיק ביטחון עצמי ביכולותיהם, כדי לגלות עצמאות בעת הצורך.
  5. הם לא מוותרים. אנשים שמחים מוכנים לסבול חוסר נוחות ופורחים על אתגרים. הם משתמשים בנפילות כדי לפתח אסטרטגיות חדשות להשגת מטרותיהם.
  6. הם לא מתמרמרים על הצלחתו של הזולת. אנשים שמחים מעריכים את הישגיהם ושמחותיהם של האנשים שסביבם. הצלחת הזולת אינה מאיימת עליהם.
  7. הם לא מרגישים שמגיע להם. אנשים שמחים יודעים שהעולם לא חייב להם כלום. הם משתמשים במה שיש להם לטובה, ושואפים להשפיע על אחרים. הם מודים על כל מה שאלוקים נותן להם.

מאמרים נבחרים

1 2 3 576

Donnez du pouvoir à votre voyage juif

Inscrivez-vous à l'e-mail hebdomadaire d'Aish.com

Error: Contact form not found.

הצטרפו לניוזלטר השבועי

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן