רשימת תפוצה
האתר בעבודות תחזוקה מצטערים על אי הנוחות הזמנית, נשוב בקרוב!

ייעוץ

שאלה 57: להיפטר מבן הזוג האידיאלי

כ״ו באדר ה׳תשס״ו כ״ו באדר ה׳תשס״ו 26/03/2006 | מאת רוזי איינהורן ושרי צימרמן

דמיינו לעצמכם את הדמות של בן/בת הזוג האידיאלי/ת שלכם – ואז היפטרו ממנה לנצח.

רוזי ושרי היקרות,

לאחרונה קראתי ספר המיועד לרווקים, העוסק בנושא חיפוש אהבה במקומות הלא נכונים. העצה בספר הייתה לערוך רשימה של כל תכונות ה"חובה" ותכונות ה"בשום אופן לא!" שאנו מחפשים בבן או בת זוג. הרעיון הוא, בסופו של דבר, לחסוך לעצמך כאב לב.

התיישבתי וערכתי רשימה, וכעת, כשאני נמצאת בפגישה, אני חושבת על הרשימה ומשווה את תכונות האדם היושב מולי לתכונות שאני מחפשת.

הבעיה היא שזה לא מקדם אותי לשום מקום. לכל בחור שאני יוצאת עמו יש יותר תכונות של "בשום אופן לא!" מאשר תכונות "חובה". בקצב הזה, אשאר רווקה בשארית חיי. אני חושבת שהגיע הזמן להנמיך את הסטנדרטים שלי.

אשמח לשמוע את הצעותיכן.

א.

א. היקרה,

הבעיה בהצעה שקראת היא שרוב האנשים יוצרים רשימות ארוכות ומסורבלות של תכונות "חובה" ו"בשום אופן לא!". הם מעבירים את הפגישה בהשוואת האדם היושב מולם לרשימה ומחמיצים את ההזדמנות להכיר אותו - ולגלות שיש לו כמה תכונות נהדרות שעליהן מעולם לא חשבו בעבר!

כשאנו עורכות סדנאות לרווקים, פעמים רבות אנו מבקשות מהיושבים בקהל לעשות תרגיל שעוזר להבהיר נקודה זו בצורה טובה יותר. אנו מבקשות מהם לעצום את עיניהם ולדמיין את בן/בת הזוג האידיאלי/ת. יש לו/ה כל התכונות החשובות להם בבן/בת זוג. ואז אנו מבקשות מהם לחשוב על תכונות אלה… אנו מציעות להם לדמיין כיצד נראה אדם זה ברגע הראשון שבו הם פוגשים בו: החיוך, השיער, ההופעה הכללית. כיצד נשמע קולו? איך הוא מגיב כשהוא רואה אותם?

לאחר מכן, אנו מבקשות מהקהל "לצלם" במוחם את הדמות האידיאלית הזאת ו"להחזיק" את התמונה בידיהם למשמרת. כשהם פוקחים את עיניהם, אנו מבקשות מהם לקחת את התמונה הזו ולקרוע אותה לחתיכות קטנות. הסיבה לכך היא, שהם לעולם לא יינשאו לדמות שבתמונה. הדמות הזו היא פנטזיה שלא קיימת. ללא ספק, בן/בת הזוג העתידי/ת יהיו שונים מאוד מאותה תמונה.

כמובן, בעקבות תרגיל זה אנו מציעות דרך "טובה יותר" לבחירת בן זוג פוטנציאלי. תחילה, אנו מציעות לחפש מישהו שערכיו דומים לשלכם ואשר תוכניותיו לשנים הבאות מתאימות למטרות שהייתם רוצים להשיג במהלך אותה תקופת זמן.

לאחר מכן, אנו מבקשות לחשוב על ארבע – וארבע בלבד – תכונות שהופכות אתכם לאדם ייחודי. אלה התכונות שבהן ישתמשו חברי ה"רשת" החברתית שלכם כדי לתאר אתכם לבני זוג פוטנציאליים.

לבסוף, אנו מבקשות לחשוב על ארבע (ולא יותר) תכונות שהייתם רוצים שיהיו לבן/בת הזוג העתידי/ת שלכם. כשאתם שומעים על מישהו בעל ערכים תואמים ומטרות דומות, שיש לו שלוש או ארבע מתכונות אלה, אנו ממליצות לצאת עם אותו אדם לפגישה. תנו לעצמכם שתיים או שלוש פגישות כדי לשבור את הקרח. בלו זמן ביחד ולמדו להכיר זה את זו טוב יותר, לפני שתשפטו אם כדאי לכם להמשיך להיפגש. בה בעת, התגברו על הדחף להשוותו לרשימת הדרישות הישנה שלכם.

בסופו של דבר, תינשאו למישהו שהנקודות הטובות שלו והנקודות הפחות טובות שלו משתלבות כדי ליצור את האדם הנכון בשבילכם, שעמו תוכלו לבלות את שארית חייכם. לכן, תנו לעצמכם את הסיכוי להכיר באופן מלא את האדם שמולכם, במקום להתמקד בכל נקודה נפרדת באישיותו.

שיטה זו פעלה עבור מאות מלקוחותינו, ופעולה על פיה יכולה להביא לשינוי מהותי ולהצלחת תהליך ההיכרות שלכם.

רוזי ושרי

מאמרים נבחרים

1 2 3 576

Donnez du pouvoir à votre voyage juif

Inscrivez-vous à l'e-mail hebdomadaire d'Aish.com

Error: Contact form not found.

הצטרפו לניוזלטר השבועי

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן