רשימת תפוצה
האתר בעבודות תחזוקה מצטערים על אי הנוחות הזמנית, נשוב בקרוב!

ייעוץ

אתה מתקדם מהר מדי!

ז׳ במרחשוון ה׳תשס״ד ז׳ במרחשוון ה׳תשס״ד 02/11/2003 | מאת רוזי איינהורן ושרי צימרמן

הוא מצא את האחת והיחידה. אך ההתלהבות שלו גרמה לה לברוח לכוון הנגדי –דיון על מהירות מופרזת

רוזי ושרי היקרות,

לאחרונה ניהלתי מערכת יחסים עם בחורה שהייתי משוכנע כי אתחתן איתה ופתאום הקשר "נתקע". לא ברור לי איך זה קרה ומה עלי לעשות.

רחל ואני נפגשנו במסיבה והתחלנו מייד לצאת. הסתדרנו נפלא מההתחלה ותוך כמה שבועות הפכנו לזוג מדובר ומבטיח. ערב אחד, לאחר שכבר יצאנו מספר חודשים, העלתי את נושא החתונה. סיפרתי לרחל כמה היא חשובה לי בתקווה שנוכל לדבר על עתיד משותף. היא ענתה שלמרות שחיבבה אותי מאוד, נראה לה שמוקדם מדי לדבר על נישואים.

החלטתי שעלי להשיג אותה בכל מחיר ונכנסתי לפעולה.

כאדם שחשוב לו להגשים את המטרות שלו, החלטתי שעלי להשיג אותה בכל מחיר ונכנסתי לפעולה. הפתעתי אותה בפרחים, הזמנתי אותה למסעדה מפוארת, שלחתי כנר שניגן לה סרנדה ערב אחד כשנשארה מאוחר במשרד, קניתי לה תכשיטים ואפילו הענקתי לה חוברת שירים שחיברתי עבורה.

לאחר שלושה שבועות של מאמץ מרוכז לכבוש את לבה, היא החלה להמציא לי כל מיני תירוצים מדוע לא תוכל להתראות איתי קצת יותר. התקשיתי להשיג אותה בטלפון והיא נמנעה מלהתקשר אלי בחזרה. לבסוף, שאלתי אותה פנים אל פנים, למה התחמקה ממני. היא ענתה שהקשר שלנו מתקדם מהר מדי עבורה.

מאז חלפו שבועיים שלא התראינו ואני חושש שאם אצלצל אליה, תסרב לראות אותי. אני לא מאמין שזה קורה לי. האם עליי לשכוח מכל העניין או בכל זאת לקוות?

ר.

ר. היקר,

אל תוותר על החופה כל כך מהר. ברגע שתבין את ההבדל הבסיסי בין גבר לאישה, תוכל להעריך את בקשתה של רחל להאט את הקצב ועדיין לשמור על החלום!

אתה ורחל נקלעתם לדפוס שגרם לסופם של הרבה קשרים מבטיחים. האצת את קצב המפגשים ביניכם כי האמנת שכל מה שתרעיף עליה יעיד על אהבתך הגדולה כלפיה. אך במקום זאת, הצפת אותה עד שכמעט ונחנקה!

גברים ונשים ניחנו בקצב זוגי אחר. רוב הגברים רואים איך הרגש שלהם כלפי אישה מסוימת מתחזק כאשר הם מזהים את התכונות שחשובות להם אצל הרעיה לעתיד. נשים זקוקות ליותר זמן. גם אם הן נהנות במחיצת בן הזוג ומחבבות אותו מאוד, הן זקוקות לפרק זמן ארוך יותר כדי לפתח את הרגשות שלהן. כשאותו פרק זמן חסר, האשה תרגיש שמאיצים בה, לוחצים אותה, חונקים אותה, ואותן תחושות מלוות בלבטים ואפילו בכעס. היא עלולה אפילו לטעות ולנתק את הקשר במקום להאט ולנתב את הקשר כך שתוכל לתת לרגשות שלה לפרוח.

כשהקשר רק מתחיל לצמוח, כמות המפגשים המומלצת צריכה להיות בין פעם לפעמיים בשבוע ולא יותר.

רחל בסך הכל ביקשה מרווח זמן לנשימה. אל תחפש מעבר לזה. לא נראה שהיא רוצה לנתק את הקשר, היא רק זקוקה לקצב איטי יותר. כשהקשר רק מתחיל לצמוח, כמות המפגשים המומלצת צריכה להיות פעם או פעמיים בשבוע מלווים בכמה שיחות טלפוניות בין אותם מפגשים. מומלץ אפילו לתת הזדמנות להתגעגע.

העצה שלנו? אל תאיץ בה. בסך הכל, מה המשמעות לעוד כמה חודשים לעומת חיים שלמים?

רוזי ושרי.

מאמרים נבחרים

1 2 3 576

Donnez du pouvoir à votre voyage juif

Inscrivez-vous à l'e-mail hebdomadaire d'Aish.com

Error: Contact form not found.

הצטרפו לניוזלטר השבועי

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן