רשימת תפוצה
האתר בעבודות תחזוקה מצטערים על אי הנוחות הזמנית, נשוב בקרוב!

ייעוץ

שאלה 223: XL – אקסטרה לארג'

י״ג בסיון ה׳תשע״ב י״ג בסיון ה׳תשע״ב 03/06/2012 | מאת רוזי איינהורן ושרי צימרמן

מציאת בן זוג לחברה 'גדולה'.

רוזי ושרי היקרות,

לא מזמן יצאתי עם גבר נחמד, אבל לא בשבילי. רציתי לשדך בינו לבין חברה שלי, שלדעתי יכולה להתאים לו מצוין. הבעיה היא שהיא שמנה מאוד, ושהיא הייתה כזאת כל החיים שלה. באופן אישי, אני לא מוצאת בכך סיבה לדחות מישהו, אבל אני חוששת שגברים עלולים להרגיש אחרת.

מה אני יכולה לעשות כדי לנסות לקדם את הקשר האפשרי?

ח.

ח. היקרה,

יפה מאוד שחשבת על החברה שלך כשהבנת שהבחור הנחמד שהכרת לא מתאים לך. הלוואי שהרבה אנשים היו מתנהגים כמוך... אנחנו מכירות כמה זוגות מאושרים שהכירו זה את זה דרך מישהו (או מישהי) שאיתו הם יצאו קודם.

רווח נוסף, שלצערנו רוב האנשים לא חושבים עליו, הוא האפשרות להפיק תועלת מפגישה ראשונה, שברור שלא תוביל לשום מקום. אם אתן מוצאות את עצמכן חושבות (ואת עצמכם חושבים), "כן, הוא בסדר, אבל אנחנו ממש לא מתאימים זה לזה", במקום להמשיך את השיחה בנימוס עד שיגיע הזמן לסיים, תוכלו לשנות מטרה באמצע הדרך. שאלו כמה שאלות רלוונטיות וציינו לעצמכן "נקודות ציון" ביחס לאישיות שלו, לשאיפות שלו בחיים וכו'. ואז, כשתחזרו הביתה, תוכלו לחשוב אם הוא מתאים לאחת מחברותיכן (ולהיפך).

כאן אנו חוזרות לשאלה הספציפית שלך, אם להציע את החברה שלך לבחור ההוא, בהתחשב באפשרות שתהיה לו בעיה עם העובדה שהיא שמנה במיוחד. אנחנו חושבות שטוב יהיה אם תציעי את ההצעה, ותזכירי את כל הפרטים הרלוונטיים על החברה שלך, כולל העובדה שהיא שמנה, ואז תתני לו להחליט אם הוא מעוניין לפגוש אותה.

יש לה פנים יפות, הגובה שלה מטר ששים וחמש, שיערה חום וחלק והמידה שלה אקסטרא לארג'

יש דרכים רבות כיצד לתאר את חברתך באור חיובי. אחת מהן יכולה להיות למשל: "למרות שאנחנו לא התאמנו זה לזה, אני רואה שאתה בחור מקסים ואני חושבת שתוכל להסתדר מצוין עם החברה שלי." תארי את האישיות שלה, את תכונותיה, מה היא עושה בחיים, לאן היא רוצה להגיע בעתיד, ומדוע לדעתך הם יכולים להתאים זה לזה. ואז תארי את המראה הכללי שלה באופן טבעי ולא שיפוטי. "יש לה פנים יפות, הגובה שלה מטר ששים וחמש, שיערה חום וחלק, היא שופעת ביטחון והמידה שלה היא אקסטרא-לארג'".

הוא זקוק למידע הזה, משום שלמרות שבעולם האידיאלי משקלה של חברתך לא אמור לשנות כלום, הוא כן משנה. משיכה גופנית היא אחת מאבני היסוד הדרושה למערכת יחסים בריאה ויציבה, ואחוז ניכר מהגברים אינם נמשכים לאישה שהיא, כמו שתיארת, "שמנה במיוחד". עם זאת, יש כמה גברים שלא מפריע להם לצאת עם אישה כבדה, ולכן אינך צריכה להסס לנסות לארגן פגישה לחברתך.

מצידה השני של המטבע, תוכלי גם לנסות לעודד את החברה שלך לשפר את המראה החיצוני שלה, למרות נושא המשקל. חשבי על דרכים בהן תוכלי להציע לה לטפח את עצמה בצורה הטובה ביותר, דרך סגנון חיים בריא:

  • להתעמל בקביעות

  • לישון מספיק

  • להיראות במיטבה על ידי בחירת מלתחה ותספורת מחמיאות, ולשאוף להיראות מסודרת ובטוחה בעצמה

דברים אלה יסייעו לה להיראות טוב, ולהרגיש אפילו טוב יותר. את התחושות האלה היא תקרין כלפי חוץ, בצורה כזאת שתגרום לאחרים לראות אותה באור חיובי יותר.

מובן שהעצה הטובה ביותר שאפשר לתת לאדם שמן היא לנסות לרדת במשקל. אנחנו מבינות שלא כולם מסוגלים לעשות את זה, אבל משקל יתר הוא בעיה בתהליך ההיכרויות. עליה להתחיל באימוץ תוכנית אכילה מסודרת ומאוזנת – מכיוון שירידה במשקל היא תופעת משנה לניהול סגנון חיים בריא.

לסיום, אם היא זקוקה לתמיכה כדי לעשות את השינויים האלה, היא יכולה לשקול להצטרף לקבוצת תמיכה או ללכת לייעוץ.

אנו מקוות שהרעיון שלך לשדך את חברתך יישא פרי, אבל גם אם לא, אנו מעודדות אותך להמשיך לנסות למצוא מישהו טוב בשבילה. אנשים מכל צורה ומידה מוצאים בני זוג מתאימים לנישואין. יתכן שלחברתך יהיה קשה יותר מאשר לאחרים, ולכן יקל עליה מאוד אם יהיו סביבה אנשים טובים כמוך, שיטוו עבורה קשרים.

רוזי ושרי

מאמרים נבחרים

1 2 3 576

Donnez du pouvoir à votre voyage juif

Inscrivez-vous à l'e-mail hebdomadaire d'Aish.com

Error: Contact form not found.

הצטרפו לניוזלטר השבועי

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן