רשימת תפוצה
האתר בעבודות תחזוקה מצטערים על אי הנוחות הזמנית, נשוב בקרוב!

אקטואליה

מכתב פתוח מהוריו של לייבי קלצקי

כ״ט בתמוז ה׳תשע״א כ״ט בתמוז ה׳תשע״א 31/07/2011 | מאת הרב נחמן ואיטה קלצקי

הוריו של לייבי במכתב פתוח על אסונם האישי ועל מה שתוכלו לעשות לזכר בנם.

בס"ד

הסתיימה תקופת השבעה על בננו האהוב לייבי, אולם הכאב בליבנו יישאר לנצח.

אנו מודים לאלוקים על קרוב לתשע השנים המקסימות, בהן הפקיד בידינו את נשמתו הטהורה של לייבי. אנו בטוחים שלייבי מביט עלינו עכשיו מלמעלה ומברך את כולנו.

ברצוננו להודות שוב לכל חברינו ושכנינו, לכל המתנדבים מקרוב ומרחוק, לשוטרים ולסוכנים המקומיים, האזוריים והפדראליים, ולכל התושבים מניו-יורק ומחוצה לה, שעזרו לנו פיזית, רגשית ורוחנית – כמו גם לכל בניו של הא-ל ברחבי העולם, שחשבו והתפללו על לייבי היקר שלנו.

אנו מתפללים שאיש מכם לא יצטרך לעבור את מה שאנחנו עברנו. אבל אם אי פעם יקרה לכם אסון, השם ישמור, אנחנו מאחלים לכם קהילה וציבור תומכים כמו שיש לנו. אנחנו מרגישים שדרך לייבי הפכנו להיות משפחה אחת עם כולכם.

רבים מכם שאלו מה אפשר לעשות לזכרו של לייבי, ובמה תוכלו לעזור לנו להתנחם. מתוך מבט לאחור על חייו הקצרים מדי של לייבי איתנו, הנה כמה רעיונות:

מעשים של אחדות וחסד: הבה ננציח את תחושת הערבות ההדדית והאהבה שבאה לידי ביטוי במהלך החיפושים אחר לייבי. מעשה חסד נוסף כלפי הזולת, או לאלה שמזלם לא שפר עליהם, יהיה צעד גדול וניכר לתיקון העולם. הכנסת שני מטבעות לקופסת הצדקה בכל יום, גם היא דרך מעשית לעשיית חסד.

הכרת תודה: לייבי אהב מאוד את סידור התפילה שלו, ותפילה לאלוקים הייתה חשובה לו מאוד. הוא היה ידוע בין מוריו על הריכוז שלו בתפילה, ועל כך שהוא תמיד היה האחרון לסיים. לזכרו של לייבי, בכל בוקר, כשאתם מקיצים משנתכם, הקדישו כמה רגעים לתפילה, להתבוננות ולהודאה לאלוקים על החיים שנתן לנו ("מודה אני" בסידור).

אור: מדי ליל שבת, המשפחה שלנו יושבת יחד לסעודת שבת לאור הנרות. נר דולק עבור כל אחד מילדינו – ונרו של לייבי תמיד יישאר בכלל זה. בערב שבת, אנא תנו מספר מטבעות לצדקה והדליקו נרות לפני השקיעה, מתוך מחשבה על לייבי היקר.

קרן הנצחה: יחד עם הרב בנימין אייזנברג, הקמנו קרן הנצחה שתסייע לאנשים במצוקה קשה (www.leibykletzkymemorialfund.com), כדי לתעל את החסד הרב שהורעף עלינו ועל לייבי, כלפי הרבה הרבה אנשים נזקקים. נשמח בהשתתפותכם.

אנו מודים לכולכם, מעומק ליבנו, על כל עזרתכם, תמיכתכם ותפילותיכם. יהי רצון שנשמתו של לייבי תמשיך להתקיים כברכה בלב כל אחד ואחד מכם.

שלכם,

נחמן ואיטה קלצקי

מאמרים נבחרים

Donnez du pouvoir à votre voyage juif

Inscrivez-vous à l'e-mail hebdomadaire d'Aish.com

Error: Contact form not found.

הצטרפו לניוזלטר השבועי

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram דילוג לתוכן